De crew, ze maken of kraken!

Ook op evenementen maakt klantgerichtheid het verschil. Crewleden zijn heel zichtbaar en kunnen de klantbeleving van je evenement maken… of kraken.

Ontdek hoe jij (nog) beter kan omgaan met je crew en hoe zij een echte troef worden voor je evenement. Dit zal je leren:

  • De juiste persoonlijke mindset
  • De kracht van lichaamstaal en oogcontact
  • Het effect van werkplezier
  • Het belang van vertrouwen
  • Het nut van een degelijke briefing

Voor wie?

Event & planning professionals en crewleden voor wie klantgerichtheid centraal staat.

Formules

Lezing Workshop
Krijg praktisch bruikbare tips en inzichten die je zelf kan toepassen. Breng de tips meteen in praktijk door oefeningen met andere deelnemers.
Ideaal als eerste kennismaking of als perfectionering voor ervaren event professionals of crewleden. Ideaal voor een krachtige boost van je klantencommunicatie.
Interactieve lezing van 1 u op jouw locatie, in Nederlands of Engels. Workshop van 2 tot 4 u voor 8 tot 20 personen, op jouw locatie, in Nederlands of Engels.