Authentiek en krachtig communiceren

Instant impact bij spreken voor een groep

Wil je open en natuurlijk spreken voor een groep? Je toehoorders inspireren en een blijvende indruk nalaten? In deze workshop ga je aan de slag met een bewezen methode.

• leidinggevenden   • medewerkers

Instant impact bij spreken voor een groep

  • Je bent nerveus voor je start en laat je afleiden door de lichaamstaal van je toehoorders.
  • Je vindt het moeilijk om de aandacht van je publiek te krijgen en vast te houden.
  • Je merkt dat je toehoorders afhaken tijdens je presentatie en weet niet waaraan dat ligt.
  • Je hebt minder zelfvertrouwen tijdens het spreken of weet je geen houding te geven.
  • Je vraagt je af hoe je de inhoud van je presentatie beter afstemt op je publiek.

In deze verdiepingsworkshop ontdek je de “Relational presence” methode waarmee jij open en natuurlijk voor elk publiek staat en precies weet hoe je hen aanspreekt en blijft boeien. De bonus? Dit zal ook jouw één op één communicatie met klanten naar een hoger niveau tillen.

Leer authentiek en krachtig communiceren in 3 stappen:

  1. Ontdek hoe je dicht bij jezelf blijft, zodat je met meer gemak, duidelijkheid en kracht presenteert zonder je te verstoppen achter inhoud. Impact verzekerd!
  2. Leer hoe je je inleeft in wat je publiek wil horen en zien, en hoe jij daarop inspeelt. Zo stem je de inhoud naadloos af op je publiek.
  3. Ervaar hoe je een een-op-eenrelatie opbouwt met elk van je toehoorders. Maak oogcontact met iedereen, hou hun aandacht vast en vind zelf rust voor de groep.

Het effect? Meesterlijke, magnetische presentaties die je toehoorders inspireren en een blijvende indruk nalaten.

Waar mijn klanten voor tekenen?

  1. Meer impact | Je krijgt een methode en structuur die bewezen hebben dat ze voor meer impact zorgen. Geen boekenwijsheid, maar +15 jaar ervaring met wat (niet) werkt.
  2. Meteen aan de slag | Deze verdiepingsworkshop is interactief en doe-gericht. Je krijgt inzichten en oefent die meteen in. Reken op 20% uitleg en 80% doen!
  3. Groei en succes | De unieke oefeningen en verrassende tips zullen doorwerken in je communicatie met klanten, maar ook in je relatie en vriendschappen.

67% van het management stelt dat hun organisatie productiever zou zijn als het topmanagement vaker face-to-face zou communiceren. – Chuck Martin

Wie is welkom?

Marketing, sales en customer loyalty leidinggevenden en teams met face to face klantencontact in bedrijven en overheid.

Even praktisch

Je gaat aan de slag in een incompany workshop van 1 dag in het Nederlands of Engels, voor maximaal 12 personen.

Download PDF

Liever eerst een korte inspiratieboost?

In de presentatie (60 à 90 min) ontdek je hoe je de kracht van oogcontact en lichaamstaal inzet voor betere klantenbeleving in face to face contacten.

Verken de presentaties

Meer weten of een vrijblijvende afspraak?

Bel +32 478 777 561 Stuur een bericht