C.R.E.A.M. de la crème

Klantenbeleving verankerd in jouw team

Wil jij je marketing-, sales- of customer loyalty team meekrijgen in klantenbeleving? Deze presentatie inspireert jou en je collega-managers met bewezen praktijktips.

• leidinggevenden

Klantenbeleving voor leidinggevenden

Je leidt een marketing-, sales- of customer loyalty team en vraagt je af hoe jij…

  • je onderscheidt van concurrenten zonder te belanden in een prijzenslag?
  • je klantentevredenheid verhoogt en zo meteen je klantenbinding versterkt?
  • je team meekrijgt zodat zij geloven in klantenbeleving en die zelf uitdragen?

In deze presentatie krijg je bewezen pistes om klantenbeleving te integreren in je organisatie. Wil jij je laten inspireren? En ben je klaar om jouw team uit te dagen?

Dit leer je in deze presentatie:

  • Ontdek de essentie van klantenbeleving en het effect ervan op jouw organisatie.
  • Leer van de toppers van deze wereld. Hoe brengen zij customer centricity in praktijk?
  • Merk hoe klantenbeleving zorgt voor betere sales, klantentevredenheid en -binding.
  • Ervaar het magische effect van oprechte kwetsbaarheid (!) op klagende klanten.
  • Stel vast hoe businessrituelen het verschil maken tussen een top- en flopbeleving.

Waarom klanten deze presentatie boeken?

  1. De inzichten die je meekrijgt, hebben hun succes al bewezen. Bij wereldtoppers en bedrijven uit je sector. Geen grote theorieën, maar praktische handvaten die een tastbaar verschil maken in het face to face contact met je klanten.
  2. Klantenbeleving is mijn passie, ik sta ermee op en ga ermee slapen. De relatie met klanten boeide me als kind al. De inzichten die ik meegeef, bracht ik 25 jaar lang in praktijk tijdens mijn carrière in marketing, sales en customer loyalty.
  3. Werken in duo’s, boeiende verhalen en verrassende quotes: ik tover een glimlach op het gezicht van je collega’s én hou hen een spiegel voor. Zo buig ik weerstand om naar betrokkenheid en theorie naar praktijk.

81% van de bedrijven met focus op klantenbeleving hebben een beter bedrijfsresultaat dan hun directe concurrenten.
– SAS Institute Inc. and Peppers & Rogers Group

Wie inspireer ik?

Leidinggevenden van marketing, sales en customer loyalty teams met face to face klantencontact in bedrijven en overheid.

Even praktisch

Je boekt een interactieve presentatie van 60 of 90 minuten in het Nederlands of Engels. Ideaal voor congressen of events!

Download PDF

Wil je meer dan een inspiratieboost?

Wil jij klantenbeleving meteen verankeren in je bedrijf? In de verdiepingsworkshop (1 dag) gaan jij en je collega’s aan de slag met een bewezen methode en werkpunten op maat.

Verken de workshops

Meer weten of een vrijblijvende afspraak?

Bel +32 478 777 561 of Stuur een bericht