Maken of kraken

Creëer een wow! face to face klantenbeleving

Zijn je medewerkers klaar om stappen te zetten naar meer klantgerichtheid? Na deze workshop gaan ze aan de slag met een actieplan op maat van je organisatie.

• medewerkers

Inspiratie > handen uit de mouwen!

Zien je commerciële medewerkers het effect van klantgerichtheid op hun werkplezier nog onvoldoende? Of integreren ze klantgerichtheid nog te weinig in hun dagelijkse werk? Of missen ze na de presentatie nog concrete handvaten voor je bedrijf?

De “HAND-methode” in deze workshop toont jouw teamleden hoe ze klantgerichtheid in praktijk brengen en welk effect ze daarmee zullen bereiken.

Klantgerichtheid: je stappenplan

  • Teamleden krijgen de meerwaarde van klantgerichtheid voor henzelf en je bedrijf helder.
  • Oefeningen maken medewerkers bewust van het effect van hun gedrag op klanten.
  • Ze ontdekken elk hun eigen stijl van klantgerichtheid en weten hoe ze die ‘inschakelen’.
  • Je team verkent jullie klantencontactmomenten en hoe het daarin het verschil maakt.
  • Samen bepalen we hoe jullie vanaf morgen jullie klantgerichtheid zullen verbeteren.

Het resultaat? Je medewerkers gaan naar huis met actiepunten op maat van jullie bedrijf én de motivatie om die meteen in praktijk te brengen.

Daarom boeken klanten deze workshop:

  1. Klantgerichtheid maakt meteen een verschil: je klanten voelen de magie en reageren positief. Dat versterkt de zingeving, motivatie en groei van je medewerkers. En de cijfers? Die volgen. Je sneeuwbal begint te rollen!
  2. Deze workshop richt zich enkel tot commerciële medewerkers. Ik heb zelf ervaring als customer en sales representative en ken dus hun uitdagingen en leefwereld. Reken op een down-to-earth workshop die hen zal aanspreken.
  3. Werken in duo’s, boeiende verhalen en verrassende quotes: ik tover een glimlach op het gezicht van je teamleden én hou hen een spiegel voor. Zo buig ik weerstand om, versterk ik de zingeving van hun werk en brengen zij in praktijk wat ze leerden.

Als je klant tevreden is over hoe je zijn klacht hebt opgelost, dan vertelt hij dat door aan 4 à 6 mensen
– Lee Resources

Wie is welkom?

Marketing, sales en customer loyalty medewerkers met face to face klantencontact in bedrijven en overheid.

Even praktisch

Je gaat aan de slag in een incompany workshop van 1 dag in het Nederlands of Engels, voor maximaal 20 teamleden.

Download PDF

Liever eerst een korte inspiratieboost?

In de presentatie (60 à 90 min) ontdekken je medewerkers wat klantenbeleving is en waarom het zo belangrijk is voor de klant, henzelf en je bedrijf. Ze krijgen ook inspirerende doe-het-zelf tips.

Verken de presentaties

Meer weten of een vrijblijvende afspraak?

Bel +32 478 777 561 Stuur een mailtje