Maken of kraken

Creëer een wow! face to face klantenbeleving

Wil je je commerciële medewerkers motiveren om in te zetten op klantenbeleving? Deze presentatie helpt hen op weg met doe-het-zelf tips uit hun leefwereld.

• medewerkers

Even eerlijk…

Zijn je commerciële medewerkers actief bezig met klantenbeleving? Vinden ze telkens weer manieren om klanten een wowervaring te geven? Zien ze het belang voor je bedrijf én voor zichzelf?

Of staan ze onder tijdsdruk en focussen ze daarom op het operationele? Willen ze wel klantgerichter werken, maar zitten ze niet te wachten op ‘nog meer werk’?

Wat je team leert in deze presentatie:

  • Wat klantenbeleving is en hoe het hun werkplezier zal verhogen. Morgen al.
  • Hoe wereldtoppers én collega’s uit hun sector er elke dag succes mee boeken.
  • Of klantgerichtheid aangeboren is en of zij het in zich hebben (tip: nee en ja).
  • Hoe je heel natuurlijk een band opbouwt met je klant door… oogcontact!
  • Dat klantenbeleving niet ‘nog meer werk’ is, maar ‘anders en beter werken’.

Reken op herkenbare, realistische voorbeelden en doe-het-zelf inzichten die je commerciële medewerkers op het juiste spoor zetten. Ze doen het voor zichzelf (niet voor hun baas ; ) en voelen meteen het effect bij de klant. Je sneeuwbal begint te rollen!

Waarom zijn mijn klanten enthousiast?

  1. De inzichten die ik meegeef, hebben hun succes al bewezen. Bij wereldtoppers én het bedrijf om de hoek. Geen abstracte theorieën: ik reik praktische handvaten op maat aan die het verschil maken in je face to face contact met klanten.
  2. Ik sta op en ga slapen met klantenbeleving. De relatie met klanten fascineerde me van kindsbeen af. Ik werkte zelf jarenlang op een klantendienst en in diverse commerciële functies: je medewerkers zullen voelen dat ik hun wereld ken.
  3. Werken in duo’s, boeiende verhalen en verrassende quotes: ik breng je teamleden in een positieve mindset én hou hen een spiegel voor. Zo buig ik weerstand om, versterk ik de zingeving van hun werk en brengen zij sneller in praktijk wat ze leerden.

Een nieuwe klant binnenhalen kost je bedrijf 4 à 5 keer zoveel als het behouden van een bestaande klant.
– White House Office of Consumer Affairs

Wie inspireer ik?

Marketing, sales en customer loyalty medewerkers met face to face klantencontact in bedrijven en overheid.

Even praktisch

Je boekt een interactieve presentatie van 60 of 90 minuten in het Nederlands of Engels. Ideaal voor congressen of events!

Download PDF

Wil je meer dan een inspiratieboost?

Zijn je medewerkers al klaar om aan de slag te gaan met klantenbeleving? De verdiepingsworkshop (1 dag) geeft hen een actieplan met werkpunten op maat van je bedrijf.

Verken de workshops

 

Meer weten of een vrijblijvende afspraak?

Bel +32 478 777 561 Stuur een bericht