Verdiepingsworkshops
Veranker klantenbeleving in je organisatie
C.R.E.A.M. de la crème
Klantenbeleving verankerd in jouw team
Sta je aan het hoofd van marketing-, sales- of customer loyalty teams en wil je klantenbeleving integreren in je bedrijf, zodat je medewerkers het proactief toepassen? En mis je concrete handvaten om eraan te beginnen?
Deze incompany workshop (1 dag) reikt jou en je collega-managers een realistisch en bewezen stappenplan (CREAM of the Crop® methode) aan. Handen uit de mouwen!
Ontdek deze workshopIk ben geen nummer
Creëer een wow! face to face klantenbeleving
Missen je commerciële medewerkers concrete handvaten om aan de slag te gaan met klantenbeleving? Of zien ze nog onvoldoende wat het effect zal zijn?
In een down-to-earth workshop (incompany, 1 dag) verkennen je teamleden jullie klantencontactmomenten en ontdekken ze hoe ze daarin het verschil maken voor de klant én voor zichzelf. Ze gaan meteen aan de slag en voelen het effect vanaf dag één.
Ontdek deze workshopAuthentiek en krachtig communiceren
Instant impact bij spreken voor een groep
Ben je nerveus voor een presentatie? Verkramp je of weet je je geen houding te geven? Merk je dat het publiek afhaakt en heb je geen idee hoe dat komt?
In deze incompany workshop (1 dag) ontdek je hoe jij je toehoorders inspireert en een blijvende indruk nalaat. Je presenteert open, natuurlijk en met impact. Het effect? Meesterlijke, magnetische communicatie.
Ontdek deze workshopVerdiepingsworkshops
Veranker klantenbeleving in je organisatie